Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Challenging Students’ Intuitions—the Influence of a Tangible Model of Virus Assembly on Students’ Conceptual Reasoning About the Process of Self-Assembly
 
 
Titel: Challenging Students’ Intuitions—the Influence of a Tangible Model of Virus Assembly on Students’ Conceptual Reasoning About the Process of Self-Assembly
Auteur: Larsson, Caroline
Tibell, Lena A. E.
Verschenen in: Research in science education
Paginering: Jaargang 45 (2014) nr. 5 pagina's 663-690
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland