Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Using ‘HOCS-Centered Learning’ as a Pathway to Promote Science Teachers' Metacognitive Development
 
 
Titel: Using ‘HOCS-Centered Learning’ as a Pathway to Promote Science Teachers' Metacognitive Development
Auteur: Leou, Mary
Abder, Pamela
Riordan, Megan
Zoller, Uri
Verschenen in: Research in science education
Paginering: Jaargang 36 (2006) nr. 1-2 pagina's 69-84
Jaar: 2006
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland