Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Reexamining the Role of Cognitive Conflict in Science Concept Learning
 
 
Titel: Reexamining the Role of Cognitive Conflict in Science Concept Learning
Auteur: Sukjin Kang
Lawrence C. Scharmann
Taehee Noh
Verschenen in: Research in science education
Paginering: Jaargang 34 (2004) nr. 1 pagina's 26 p.
Jaar: 2004-03
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht, The Netherlands
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland