Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Why Students May not Learn to Interpret Scientific Inscriptions
 
 
Titel: Why Students May not Learn to Interpret Scientific Inscriptions
Auteur: G. Michael Bowen
Wolff-Michael Roth
Verschenen in: Research in science education
Paginering: Jaargang 32 (2002) nr. 3 pagina's 25 p.
Jaar: 2002
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht, The Netherlands
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland