Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Student–Faculty Interaction and Discrimination from Faculty in STEM: The Link with Retention
 
 
Titel: Student–Faculty Interaction and Discrimination from Faculty in STEM: The Link with Retention
Auteur: Park, Julie J.
Kim, Young K.
Salazar, Cinthya
Hayes, Shannon
Verschenen in: Research in higher education
Paginering: Jaargang 61 () nr. 3 pagina's 330-356
Jaar: 2019-06-10
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 5 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland