Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Examining the Meaning of Vague Quantifiers in Higher Education: How Often is “Often”?
 
 
Titel: Examining the Meaning of Vague Quantifiers in Higher Education: How Often is “Often”?
Auteur: Rocconi, Louis M.
Dumford, Amber D.
Butler, Brenna
Verschenen in: Research in higher education
Paginering: Jaargang 61 () nr. 2 pagina's 229-247
Jaar: 2020-01-18
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland