Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
 
  How do L2 learners and L1 writers differ in their reliance on working memory during the formulation subprocess?
 
 
Titel: How do L2 learners and L1 writers differ in their reliance on working memory during the formulation subprocess?
Auteur: Gunnarsson-Largy, Cecilia
Dherbey, Nathalie
Largy, Pierre
Verschenen in: Reading & writing
Paginering: Jaargang 32 (2019) nr. 8 pagina's 2083-2110
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland