Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Content-area reading comprehension and teachers’ use of instructional time: effects on middle school students’ social studies knowledge
 
 
Titel: Content-area reading comprehension and teachers’ use of instructional time: effects on middle school students’ social studies knowledge
Auteur: Toste, Jessica R.
Vaughn, Sharon
Martinez, Leticia R.
Bustillos-SoRelle, Danielle A.
Verschenen in: Reading & writing
Paginering: Jaargang 32 (2018) nr. 7 pagina's 1705-1722
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland