Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
 
  The moderating influence of instructional intensity and word type on the acquisition of academic vocabulary in young English language learners
 
 
Titel: The moderating influence of instructional intensity and word type on the acquisition of academic vocabulary in young English language learners
Auteur: August, Diane
Artzi, Lauren
Barr, Christopher
Francis, David
Verschenen in: Reading & writing
Paginering: Jaargang 31 (2018) nr. 4 pagina's 965-989
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland