Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
 
  The efficacy of `whole word' versus `analytic'reading instruction for children with Down syndrome
 
 
Titel: The efficacy of `whole word' versus `analytic'reading instruction for children with Down syndrome
Auteur: Linda Cupples
Teresa Iacono
Verschenen in: Reading & writing
Paginering: Jaargang 15 (2002) nr. 5 pagina's 26 p.
Jaar: 2002-09
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht, The Netherlands
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland