Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 4 gevonden artikelen
 
 
  The effect of advertising on brand awareness and perceived quality: An empirical investigation using panel data
 
 
Titel: The effect of advertising on brand awareness and perceived quality: An empirical investigation using panel data
Auteur: Clark, C. Robert
Doraszelski, Ulrich
Draganska, Michaela
Verschenen in: Quantitative marketing and economics
Paginering: Jaargang 7 (2009) nr. 2 pagina's 207-236
Jaar: 2009
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 4 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland