Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 3 gevonden artikelen
 
 
  Is first- or third-party audience data more effective for reaching the ‘right’ customers? The case of IT decision-makers
 
 
Titel: Is first- or third-party audience data more effective for reaching the ‘right’ customers? The case of IT decision-makers
Auteur: Neumann, Nico
Tucker, Catherine E.
Subramanyam, Kumar
Marshall, John
Verschenen in: Quantitative marketing and economics
Paginering: Jaargang 21 () nr. 4 pagina's 519-571
Jaar: 2023-10-24
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 3 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland