Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 3 gevonden artikelen
 
 
  Television ad-skipping, consumption complementarities and the consumer demand for advertising
 
 
Titel: Television ad-skipping, consumption complementarities and the consumer demand for advertising
Auteur: Tuchman, Anna E.
Nair, Harikesh S.
Gardete, Pedro M.
Verschenen in: Quantitative marketing and economics
Paginering: Jaargang 16 (2017) nr. 2 pagina's 111-174
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 3 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland