Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 4 gevonden artikelen
 
 
  Does banner advertising affect browsing for brands? clickstream choice model says yes, for some
 
 
Titel: Does banner advertising affect browsing for brands? clickstream choice model says yes, for some
Auteur: Rutz, Oliver J.
Bucklin, Randolph E.
Verschenen in: Quantitative marketing and economics
Paginering: Jaargang 10 (2011) nr. 2 pagina's 231-257
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 4 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland