Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Is cash perceived as more valuable than digital money? The mediating effect of psychological ownership and psychological distance
 
 
Titel: Is cash perceived as more valuable than digital money? The mediating effect of psychological ownership and psychological distance
Auteur: Zhou, Kun
Ye, Jun
Liu, Xiao-xiao
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 34 () nr. 1 pagina's 55-68
Jaar: 2022-03-23
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland