Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Timing of apology after service failure: the moderating role of future interaction expectation on customer satisfaction
 
 
Titel: Timing of apology after service failure: the moderating role of future interaction expectation on customer satisfaction
Auteur: Min, Kyeong Sam
Jung, Jae Min
Ryu, Kisang
Haugtvedt, Curtis
Mahesh, Sathiadev
Overton, John
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 31 () nr. 2-3 pagina's 217-230
Jaar: 2020-06-05
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland