Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 12 gevonden artikelen
 
 
  The impact of corporate social responsibility on customer attitudes and retention—the moderating role of brand success indicators
 
 
Titel: The impact of corporate social responsibility on customer attitudes and retention—the moderating role of brand success indicators
Auteur: Doorn, Jenny van
Onrust, Marjolijn
Verhoef, Peter C.
Bügel, Marnix S.
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 28 (2017) nr. 4 pagina's 607-619
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland