Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 16 gevonden artikelen
 
 
  The trustworthy brand: effects of conclusion explicitness and persuasion awareness on consumer judgments
 
 
Titel: The trustworthy brand: effects of conclusion explicitness and persuasion awareness on consumer judgments
Auteur: Martin, Brett A. S.
Strong, Carolyn A.
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 27 (2015) nr. 3 pagina's 473-485
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland