Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 16 van 17 gevonden artikelen
 
 
  The role of emotions in decision-making on employer brands: insights from functional magnetic resonance imaging (fMRI)
 
 
Titel: The role of emotions in decision-making on employer brands: insights from functional magnetic resonance imaging (fMRI)
Auteur: Rampl, Linn Viktoria
Opitz, Christian
Welpe, Isabell M.
Kenning, Peter
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 27 (2014) nr. 2 pagina's 361-374
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 16 van 17 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland