Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 13 gevonden artikelen
 
 
  They are not all same: variations in Asian consumers’ value perceptions of luxury brands
 
 
Titel: They are not all same: variations in Asian consumers’ value perceptions of luxury brands
Auteur: Shukla, Paurav
Singh, Jaywant
Banerjee, Madhumita
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 26 (2015) nr. 3 pagina's 265-278
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland