Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The effects of perceived product-extrinsic cue incongruity on consumption experiences: The case of celebrity sponsorship
 
 
Titel: The effects of perceived product-extrinsic cue incongruity on consumption experiences: The case of celebrity sponsorship
Auteur: Clemente, Sarah
Dolansky, Eric
Mantonakis, Antonia
White, Katherine
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 25 (2013) nr. 4 pagina's 373-384
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland