Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 24 van 28 gevonden artikelen
 
 
  Visual art in advertising: The effects of utilitarian vs. hedonic product positioning and price information
 
 
Titel: Visual art in advertising: The effects of utilitarian vs. hedonic product positioning and price information
Auteur: Huettl, Verena
Gierl, Heribert
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 23 (2012) nr. 3 pagina's 893-904
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 24 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland