Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 28 gevonden artikelen
 
 
  A new C-OAR-SE-based content-valid and predictively valid measure that distinguishes brand love from brand liking
 
 
Titel: A new C-OAR-SE-based content-valid and predictively valid measure that distinguishes brand love from brand liking
Auteur: Rossiter, John R.
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 23 (2012) nr. 3 pagina's 905-916
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 28 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland