Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The effects of entrepreneurial orientation, market orientation, and marketing subunit influence on firm performance
 
 
Titel: The effects of entrepreneurial orientation, market orientation, and marketing subunit influence on firm performance
Auteur: Merlo, Omar
Auh, Seigyoung
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 20 (2009) nr. 3 pagina's 295-311
Jaar: 2009
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland