Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Convergence in the high-technology consumer markets: Not all brands gain equally from adding new functionalities to products
 
 
Titel: Convergence in the high-technology consumer markets: Not all brands gain equally from adding new functionalities to products
Auteur: Gill, Tripat
Lei, Jing
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 20 (2008) nr. 1 pagina's 91-103
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland