Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
 
  Brand extension naming strategies: An exploratory study of the impact of brand traits
 
 
Titel: Brand extension naming strategies: An exploratory study of the impact of brand traits
Auteur: Vanhonacker, Wilfried R.
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 18 () nr. 1-2 pagina's 61-72
Jaar: 2007-01-11
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland