Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
 
  The Role of Ordinary Evaluations in the Market for Popular Culture: Do Consumers Have “Good Taste”?
 
 
Titel: The Role of Ordinary Evaluations in the Market for Popular Culture: Do Consumers Have “Good Taste”?
Auteur: Holbrook, Morris B.
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 16 (2005) nr. 2 pagina's 75-86
Jaar: 2005
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland