Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
 
  A Positive Theory of Private Label: A Strategic Role of Private Label in a Duopoly National-Brand Market
 
 
Titel: A Positive Theory of Private Label: A Strategic Role of Private Label in a Duopoly National-Brand Market
Auteur: Wu, Chi-Cheng
Wang, Chih-Jen
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 16 (2005) nr. 2 pagina's 143-161
Jaar: 2005
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 6 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland