Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 16 gevonden artikelen
 
 
  New Brands Versus Brand Extensions, Attitudes Versus Choice: Experimental Evidence for Theory and Practice
 
 
Titel: New Brands Versus Brand Extensions, Attitudes Versus Choice: Experimental Evidence for Theory and Practice
Auteur: McCarthy, Michael S.
Heath, Timothy B.
Milberg, Sandra J.
Verschenen in: Marketing letters
Paginering: Jaargang 12 (2001) nr. 1 pagina's 75-90
Jaar: 2001
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland