Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Asynchronous Online Instruction Leads to Learning Gaps When Compared to a Flipped Classroom
 
 
Titel: Asynchronous Online Instruction Leads to Learning Gaps When Compared to a Flipped Classroom
Auteur: Jensen, Jamie
Smith, Clara M.
Bowers, Robert
Kaloi, Mahealani
Ogden, T. Heath
Parry, Kirkham A.
Payne, Joshua S.
Fife, Porter
Holt, Emily
Verschenen in: Journal of science education and technology
Paginering: Jaargang 31 () nr. 6 pagina's 718-729
Jaar: 2022-08-11
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland