Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Does the Arrangement of Embedded Text Versus Linked Text in Homework Systems Make a Difference in Students Impressions, Attitudes, and Perceived Learning?
 
 
Titel: Does the Arrangement of Embedded Text Versus Linked Text in Homework Systems Make a Difference in Students Impressions, Attitudes, and Perceived Learning?
Auteur: Zumalt, Caitlin J.
Williamson, Vickie M.
Verschenen in: Journal of science education and technology
Paginering: Jaargang 25 (2016) nr. 5 pagina's 704-714
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland