Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 15 gevonden artikelen
 
 
  A One-year Case Study: Understanding the Rich Potential of Project-based Learning in a Virtual Reality Class for High School Students
 
 
Titel: A One-year Case Study: Understanding the Rich Potential of Project-based Learning in a Virtual Reality Class for High School Students
Auteur: Morales, Teresa M.
Bang, EunJin
Andre, Thomas
Verschenen in: Journal of science education and technology
Paginering: Jaargang 22 (2012) nr. 5 pagina's 791-806
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 15 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland