Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Identifying Science Teachers’ Perceptions of Technological Pedagogical and Content Knowledge (TPACK)
 
 
Titel: Identifying Science Teachers’ Perceptions of Technological Pedagogical and Content Knowledge (TPACK)
Auteur: Lin, Tzu-Chiang
Tsai, Chin-Chung
Chai, Ching Sing
Lee, Min-Hsien
Verschenen in: Journal of science education and technology
Paginering: Jaargang 22 (2012) nr. 3 pagina's 325-336
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland