Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Can We Be Scientists Too? Secondary Students' Perceptions of Scientific Research from a Project-Based Classroom
 
 
Titel: Can We Be Scientists Too? Secondary Students' Perceptions of Scientific Research from a Project-Based Classroom
Auteur: Moss, David M.
Abrams, Eleanor D.
Kull, Judith A.
Verschenen in: Journal of science education and technology
Paginering: Jaargang 7 (1998) nr. 2 pagina's 149-161
Jaar: 1998
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland