Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Implementing the Marketing Concept One Employee at a Time:Pinpointing Beliefs about Customer Focus as a Lever for OrganizationalRenewal
 
 
Titel: Implementing the Marketing Concept One Employee at a Time:Pinpointing Beliefs about Customer Focus as a Lever for OrganizationalRenewal
Auteur: Chris T. Allen
Edward F. McQuarrie
Terri Feldman Barr
Verschenen in: Journal of market-focused management
Paginering: Jaargang 3 (1998) nr. 2 pagina's 20 p.
Jaar: 1998
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Boston, U.S.A
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 7 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland