Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 10 gevonden artikelen
 
 
  Shared responsibility between teachers predicts student achievement: A mixed methods study in Norwegian co-taught literacy classes
 
 
Titel: Shared responsibility between teachers predicts student achievement: A mixed methods study in Norwegian co-taught literacy classes
Auteur: Gourvennec, Aslaug Fodstad
Solheim, Oddny Judith
Foldnes, Njål
Uppstad, Per Henning
McTigue, Erin M.
Verschenen in: Journal of educational change
Paginering: Jaargang 25 () nr. 1 pagina's 71-102
Jaar: 2022-12-08
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 10 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland