Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
 
  A proposed framework for understanding educational change and transfer: Insights from Singapore teachers’ perceptions of differentiated instruction
 
 
Titel: A proposed framework for understanding educational change and transfer: Insights from Singapore teachers’ perceptions of differentiated instruction
Auteur: Heng, Tang T.
Song, Lynn
Verschenen in: Journal of educational change
Paginering: Jaargang 21 () nr. 4 pagina's 595-622
Jaar: 2020-04-23
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland