Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 4 gevonden artikelen
 
 
  Disrupting the status quo: How teachers grapple with reforms that compete with long-standing educational views
 
 
Titel: Disrupting the status quo: How teachers grapple with reforms that compete with long-standing educational views
Auteur: Lockton, Marie
Fargason, Sharon
Verschenen in: Journal of educational change
Paginering: Jaargang 20 (2019) nr. 4 pagina's 469-494
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 4 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland