Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 6 gevonden artikelen
 
 
  Continuous improvement in the public school context: Understanding how educators respond to plan–do–study–act cycles
 
 
Titel: Continuous improvement in the public school context: Understanding how educators respond to plan–do–study–act cycles
Auteur: Tichnor-Wagner, Ariel
Wachen, John
Cannata, Marisa
Cohen-Vogel, Lora
Verschenen in: Journal of educational change
Paginering: Jaargang 18 (2017) nr. 4 pagina's 465-494
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 6 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland