Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The Effects of Self-Directed Video Prompting With Two Students With Intellectual and Developmental Disabilities
 
 
Titel: The Effects of Self-Directed Video Prompting With Two Students With Intellectual and Developmental Disabilities
Auteur: Payne, Daniel
Cannella-Malone, Helen I.
Tullis, Christopher A.
Sabielny, Linsey M.
Verschenen in: Journal of developmental and physical disabilities
Paginering: Jaargang 24 (2012) nr. 6 pagina's 617-634
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland