Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 26 gevonden artikelen
 
 
  Adolescent Academic Success: Teacher-Child Interactions as a Buffer for Early Childhood Relational Adversity
 
 
Titel: Adolescent Academic Success: Teacher-Child Interactions as a Buffer for Early Childhood Relational Adversity
Auteur: Nauman, Cambrian
Goble, Priscilla
Alfaro, Edna C.
Weimer, Amy A.
Verschenen in: Journal of child and family studies
Paginering: Jaargang 32 () nr. 7 pagina's 1895-1910
Jaar: 2022-12-02
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 26 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland