Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Is Cross-Cultural Similarity an Indicator of Similar Marketing Ethics?
 
 
Titel: Is Cross-Cultural Similarity an Indicator of Similar Marketing Ethics?
Auteur: Anusorn Singhapakdi
Janet K. M. Marta
C. P. Rao
Muris Cicic
Verschenen in: Journal of business ethics
Paginering: Jaargang 32 (2001) nr. 1 pagina's 14 p.
Jaar: 2001-07
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht, The Netherlands
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland