Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Marketers' Norms and Personal Values: An Empirical Study ofMarketing Professionals
 
 
Titel: Marketers' Norms and Personal Values: An Empirical Study ofMarketing Professionals
Auteur: Kumar C. Rallapalli
Scott J. Vitell, Jr.
Sheryl Szeinbach
Verschenen in: Journal of business ethics
Paginering: Jaargang 24 (2000) nr. 1 pagina's 11 p.
Jaar: 2000-03
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht, The Netherlands
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland