Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 9 van 14 gevonden artikelen
 
 
  Interactive Role of Consumer Discrimination and Branding against Counterfeiting: A Study of Multinational Managers’ Perception of Global Brands in China
 
 
Titel: Interactive Role of Consumer Discrimination and Branding against Counterfeiting: A Study of Multinational Managers’ Perception of Global Brands in China
Auteur: Sonmez, Mahmut
Yang, Deli
Fryxell, Gerald
Verschenen in: Journal of business ethics
Paginering: Jaargang 115 (2012) nr. 1 pagina's 195-211
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 9 van 14 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland