Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 8 gevonden artikelen
 
 
  Effectiveness of Consensus Information in Advertising: The Moderating Roles of Situational Factors and Individual Differences
 
 
Titel: Effectiveness of Consensus Information in Advertising: The Moderating Roles of Situational Factors and Individual Differences
Auteur: Chang, Chingching
Verschenen in: Journal of business and psychology
Paginering: Jaargang 27 (2012) nr. 4 pagina's 483-494
Jaar: 2012
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland