Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The Effects of Instructive Feedback and Stimulus Equivalence Procedures on Group Instructional Outcomes
 
 
Titel: The Effects of Instructive Feedback and Stimulus Equivalence Procedures on Group Instructional Outcomes
Auteur: Tullis, Christopher A.
Frampton, Sarah E.
Delfs, Caitlin H.
Greene, Kayla
Reed, Sandra
Verschenen in: Journal of behavioral education
Paginering: Jaargang 30 () nr. 1 pagina's 1-21
Jaar: 2019-09-27
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland
Toegankelijkheidsverklaring