Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Using Stimulus Equivalence-Based Instruction to Teach Graduate Students in Applied Behavior Analysis to Interpret Operant Functions of Behavior
 
 
Titel: Using Stimulus Equivalence-Based Instruction to Teach Graduate Students in Applied Behavior Analysis to Interpret Operant Functions of Behavior
Auteur: Albright, Leif
Schnell, Lauren
Reeve, Kenneth F.
Sidener, Tina M.
Verschenen in: Journal of behavioral education
Paginering: Jaargang 25 (2016) nr. 3 pagina's 290-309
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland