Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
 
  An Examination of Treatment Intensity with an Oral Reading Fluency Intervention: Do Intervention Duration and Student–Teacher Instructional Ratios Impact Intervention Effectiveness?
 
 
Titel: An Examination of Treatment Intensity with an Oral Reading Fluency Intervention: Do Intervention Duration and Student–Teacher Instructional Ratios Impact Intervention Effectiveness?
Auteur: Ross, Sarah G.
Begeny, John C.
Verschenen in: Journal of behavioral education
Paginering: Jaargang 24 (2014) nr. 1 pagina's 11-32
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Springer US, Boston
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 9 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland