Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
 
  The Instructional Hierarchy as a Model of Stimulus Control over Student and Teacher Behavior: We're Close but are We Close Enough?
 
 
Titel: The Instructional Hierarchy as a Model of Stimulus Control over Student and Teacher Behavior: We're Close but are We Close Enough?
Auteur: Martens, Brian K.
Eckert, Tanya L.
Verschenen in: Journal of behavioral education
Paginering: Jaargang 16 (2006) nr. 1 pagina's 82-90
Jaar: 2006
Inhoud:
Uitgever: Kluwer Academic Publishers-Plenum Publishers, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland