Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
 
  INSTRUCTIONAL COHERENCE IN CHINESE MATHEMATICS CLASSROOM—A CASE STUDY OF LESSONS ON FRACTION DIVISION
 
 
Titel: INSTRUCTIONAL COHERENCE IN CHINESE MATHEMATICS CLASSROOM—A CASE STUDY OF LESSONS ON FRACTION DIVISION
Auteur: Chen, Xi
Li, Yeping
Verschenen in: International journal of science and mathematics education
Paginering: Jaargang 8 (2009) nr. 4 pagina's 711-735
Jaar: 2009
Inhoud:
Uitgever: Springer Netherlands, Dordrecht
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland